- Start ruteren på nytt: Slå av ruteren, vent i 10 sekund og slå han på att.
- Om du er langt unna ruteren kan signalet være svakt. Flytt deg nærmare ruteren for å få sterkare signal. Ta kontakt med Kundesenteret for problem med rekkevidde, kanskje dykk har behov for forsterkar?
- Koble frå unødige einingar: Om det er mange einingar tilkobla det same nettverket, kan dette påvirke hastigheten på nettverket ditt. Koble frå einingar som ikkje er i bruk.
- Prøv med kabel: Om du kun benyttar trådlaust nettverk er det verdt å kable einingar som har moglegheita for ei kabla tilkopling. Du vil då unngå at einingar som brukar mykje av båndbredda «et opp» kapasiteten. Døme på einingar: PlayStation, Xbox, stasjonær-PC og TV-dekodar
- Skilj ut smart-hus einingar til eit eige gjestenett. Desse kan tidvis forstyrra «vanlige» einingar.
- Eldre einingar kan utvikla problem når nettverksstandarden auker, pass på at alle einingar får regelmessige omstartar og oppdateringar. Datamaskiner krever og manuell oppdatering av nettverksdrivarar.
- Kontakt oss. Kanskje det er behov for å sjå på sjølve oppsettet, dette kan me hjelpe med!
- Har du eige mesh-nettverk eller ruter, les i bruksanvisning som fylgjer med.