Driftsmeldingar

På denne sida sida legg me ut driftsmeldingar ved kjente feil i nettet vårt eller i våre system. Ligg det ingen meldingar der har me ingen kjente hendingar i fibernettet vårt. Viss du likevel opplever problem, ta kontakt med vårt kundesenter.

Driftsmeldingar Instance 1

Meld frå om driftsfeil utanfor opningstider

Dersom du opplever ei større feil på nettet vårt utanom opningstidene til kundesenteret, kan du melde frå her. Dette skjemaet er for situasjonar som:

  • Naturskadar som har påverka fibernettet, t.d. tre som har falle over linjer.
  • Større feil der fleire kundar i ditt område har mista tilgangen til nettet.
  • Akutte problem som ikkje kan vente til kundesenteret opnar.
  • Dersom kundesenteret er ope, anbefalar me at du tek direkte kontakt med oss for raskast mogleg hjelp.
  • Gjeld det eit enkelt problem internt i ditt hus, kan du melde saka via dette skjemaet.

Når du sender inn ei melding her, vil feilen bli registrert og vidareformidla til vakthavande personell for vurdering og oppfølging.

Takk for at du hjelper oss med å halde nettet stabilt! 

Historiske driftsmeldingar

Driftsmeldingar Log - Instance 2

Slå opp i hjelpeguiden

TV

Manglar du kanalar? Eller treng du hjelp for å kople opp Telia Box? Sjå her!

Internett

Få hjelp med oppkobling eller sjå korleis du kan få betre hastigheit på nettverket ditt!

Faktura

AvtaleGiro, eFaktura, EHF eller E-post? Me hjelper deg!

Mi side

Få tilgang til Valgmeny, sjå tidlegare fakturaer eller sjå informasjon om ditt abonnement!

Bestillingskjema

Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.