Informer om at du ynskjer å sei opp abonnementet. Inkluder navn, og adresse som gjeld for abonnementet. Spesifiser gjerne kva tenester du ynskjer å sei opp.
2. Oppsigelse vert stadfesta
Me sender deg ei bekrefting på at oppseiinga er registrert, saman med informasjon om eventuell oppseiingstid, siste faktura og kva som skjer vidare.
3. Returner utstyr
Dersom du har leigd utstyr (t.d. TV-boks eller ruter), må dette leverast tilbake til oss. Informasjon om innlevering får du saman med stadfestinga.
Greit å vite
Oppseiingstida er normalt inneverande + påfylgjande månad frå me mottek oppseiinga Eksempel: seier du opp tenestene dine 23. mars, så vil oppsigelsestida di vere til og med 30. april.
Dersom du har bindingstid må denne fullførast eller kjøpast ut – me informerer deg om dette ved oppseiing.
Me fakturerer på etterskot, dvs at du vil motta siste faktura månaden etter abonnementet ditt vert deaktivert.
Ynskjer du å overføre abonnementet til nokon andre, i staden for å seie opp? Les meir her.
Når du har sagt opp abonnementet ditt må du returnere alt utstyret du har fått frå Voss Fiber. Me sender deg informasjon om dette på e-post.
Bestillingskjema
Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.