Moving announcement

Flytte til ny adresse

Skal du flytte til ny adresse? Om du flyttar til ei ny adresse innanfor vårt dekningsområde vil det vere mogleg å få flytta med seg breibandet! Ta kontakt med oss, me sjekkar om det er mogleg å levere på den nye adressa di, og vil deretter gje deg ei tilbakemelding på dette.

Flyttemelding bør sendast inn så tidleg så mogleg, helst 3 veker før innflytting. 

Dersom vi ikkje kan levere internett frå Voss Fiber på di nye adresse, må du seie opp ditt gamle abonnement. Abonnementet vil då ha ei ordinær oppseiingstid som er ut påfølgjande månad, frå den datoen me fekk den skriftlege flyttemeldinga/oppseiinga frå deg.

Abonnement som er under bindingstid, som ikkje kan flyttast, vil bli fakturert brotgebyr etter gjeldande prisliste.

Relaterte innlegg

BritBox kjem på Telia Play

BritBox til Telia Play Frå og med 30. september blir strømmetenesta BritBox tilgjengeleg i Telia Play!  BritBox er den utlimate destinasjonen for deg som elsker britisk drama, humor og krim

Les meir »

Endringar i Telia Play

No får du fleire poeng i valgmenyen Frå og med 9. oktober aukar Telia poengsatsane for TV & Strømming, slik at det vert endå enklare å skreddarsy underhaldninga di –

Les meir »

Bestillingskjema

Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.