SMS innsamling av e-postadresser

Me sendar i desse dagar ut SMS til kundar som ikkje har registrert e-postadresse på sitt kundeforhold.

Kvifor trenger me e-postadressa di?

  1. Viktig informasjon: Me sender ut oppdateringar om endringar i tenesta, vedlikehaldsmeldingar og anna viktig informasjon direkte til di e-postadresse. Dette sikrar at du alltid er informert om kva som skjer med ditt breiband.
  2. Produkt: Informasjon vedrørande nye produkt som kan vere aktuelt for ditt abonnement.
  1. Betre kundeservice: Når du treng hjelp eller støtte, kan vi raskt nå deg via e-post for å løyse eventuelle problem eller svare på spørsmål. Dette gjer kundeservicen meir effektiv og gjev deg raskare respons.

Me forstår verdien av personvern, og vil alltid behandle dine opplysningar med full konfidensialitet. Di e-postadresse vil ikkje bli delt med tredjepartar utan samtykke.

Om du har spørsmål eller bekymringar vedrørande vår praksis med å samle inn e-postadresser, ta kontakt med kundesenteret vårt for meir informasjon.

Relaterte innlegg

BritBox kjem på Telia Play

BritBox til Telia Play Frå og med 30. september blir strømmetenesta BritBox tilgjengeleg i Telia Play!  BritBox er den utlimate destinasjonen for deg som elsker britisk drama, humor og krim

Les meir »

Endringar i Telia Play

No får du fleire poeng i valgmenyen Frå og med 9. oktober aukar Telia poengsatsane for TV & Strømming, slik at det vert endå enklare å skreddarsy underhaldninga di –

Les meir »

Bestillingskjema

Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.