Internett-hjelpeside
Internett Har du problem med internettforbindelsen? På denne sida finn du enkle steg du kan følgje for å løyse vanlege internett- og nettverksproblem. Sjekk ut våre tips for å få
Internett Har du problem med internettforbindelsen? På denne sida finn du enkle steg du kan følgje for å løyse vanlege internett- og nettverksproblem. Sjekk ut våre tips for å få
Abonnement Flytte abonnement | Oppgradere eller nedgradere abonnement | Endre eigar på abonnement | Seie opp abonnement Flytte abonnement Skal du flytte til ei ny adresse? Her er kva du
Hjelpeside TV Ingen TV-signal | Svart skjerm | Treig TV-boks | Manglar internett-tilkopling på Telia-boks | Bilete og lyd er ikkje synkronisert | TV slår seg av ved oppstart av Telia-boks |
Alt du måtte lure på om faktura Denne artikkelen gir deg ei fullstendig oversikt over faktura, frå korleis du les ho, til kva du kan gjere dersom noko ikkje stemmer.
Me ynskjer å informere deg om at prisen på ditt abonnement hjå Voss Fiber aukar i pris. S100 kr 699,00 M200 kr 799,00 L300 kr 899,00 XXL500 kr 999,00 STANDARD

Opplever du problem med svakt WiFi-signal i heile eller delar av huset? Grunnen kan vere feil plassering av den trådlause rutaren. Her er nokre tips for å betre WiFi-dekninga: Plassering
Utfordringar med eldre einingar? Prøv å slå av WiFi6 og endre kryptering på nettverket ditt.
Sjå Netflix-originalar som Bridgerton eller Formula 1: Drive to Survive på Netflix!
Får du faktura både i nettbanken, men også i posten?
Kontaktinfo til Voss Fiber
Måndag til fredag 0730 – 2100
Laurdag 10 – 16
Søndag 12 – 15
Måndag til fredag 0800 – 1500
Regimentsvegen 5, Voss
Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.