Ingen TV-signal | Svart skjerm | Treig TV-boks | Manglar internett-tilkopling på Telia-boks | Bilete og lyd er ikkje synkronisert | TV slår seg av ved oppstart av Telia-boks | Talespråk og undertekst| Distriktsnyheiter | Valgmeny via Telia boks | Valgmeny via Mi Side | Favoritt-kanalar | Aktivere Netflix | Opptak og lagring | Vekesarkiv | Fjernkontroll – Telia boks | Fjernkontroll – Telia Play | Telia Play-boks – spesifikasjonar
Det kan vera fleire årsakar til at du får "ingen signal" på TV skjermen din. Her er nokre punkt ein bør sjekke før vidare feilsøking.
HDMI-feil: Ofte er fjernsynet ditt stilt inn på feil HDMI-inngang enn der TV dekodaren din er tilkopla. Skift inngang ved å trykke på "source eller kilde" på fjernkontrollen.

.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Forstyrringar i biletet som svarte kanalar og dårleg kvalitet kan det vera fleire årsakar til. Følg trinna under før du meldar inn feil til oss.
Straum: Ta ut straumkablen av dekodaren og set den inn igjen etter ca 10 sekund. Dersom ingen endring; kople frå straumkabel til fjernsynet også.
Internett: Er dekodaren din tilkopla nettet via WiFi eller via nettverkskabel? Test med å kople dekodar til nettverk via kabel dersom det er mogleg. Dersom den er tilkopla WiFi, kan dette vera årsaken til forstyrringar i TV-biletet.
Merk at alt av opptak er skylagra, det einaste som vert sletta er dine personlige innloggingar på appar som Netflix, Tv2 Play, MAX osb.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
TV dekodaren er veldig treig, det tar lang tid å lasta inn kanalar og heng seg ofte opp. Les meir for forslag til forbetringar.
Merk at alt av opptak er skylagra, og det einaste som vil verta sletta er dine personlege opplysningar som brukarinformasjon på appar du har vore innlogga på, t.d Netflix, MAX, Disney+ osb.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Får du feilmelding om manglande internett-tilkopling på Telia boksen? Les meir og føl stega under
Om du framleis har problem kontakt kundescervice!
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Dette kan forekome dersom ein har ekstra utstyr for lyd tilkopla, slik som lydplanke eller souround anlegg.
Lydplanke/Surround anlegg: Gå til menyen i venstre. Bla ned til "Systeminnstillinger".
2. Trykk på "Enhetsinstillingar"
3. "Skjerm og lyd".
4. Trykk så på " Bruk aldri surround-anlegg".
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Dersom det er dårleg kommunikasjon mellom fjernsyn og TV-dekodar kjem ofte av at ein nyttar Telia boks fjernkontroll for å styre både fjernsynet og Telia boks.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Juster vala for undertekster og talespråk på Telia boks via stega under. Merk at undertekster kun vert synleg dersom den gjeldande kanalen har gjort det tilgjengeleg på det programmet eller den filmen du ser på.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Ynskjer du å velje kva distrikt nyheitssendingane kjem frå? Les under for framgangsmåte.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
For å setje opp og byte kanalar og strøymetenester via Telia boks. Les meir under.
Byte av strøymetenester via Telia boks:
1. Gå til "Mitt innhald" på Telia boksen din.
2. Vel "strøymetenester". Her vil du sjå ei liste over dei tilgjengelege tenestene som Netflix, MAX, TV2 Play, Prime osb.
3. Vel den tenesta du ynskjer å aktivera. Når du har valt deg ei strøymeteneste, vil du få opp ein QR-kode.
4. Skann QR-koden med mobiltelefonen din, eller føl instruksjonane på skjermen for å kogge inn med kontoen din eller for å oppretta ein ny konto for den aktuelle strøymetenesta.
5. Fullfør registreringa: Logg inn med dine personlege brukaropplysningar for strøymetenesta.
Hugs at strøymetenester kan bytast ut så ofte du vil, og dei er kopla til dei private kontoane dine for kvart selskap/strøymeteneste, som Teia ikkje har tilgang til.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
For å setje opp og byte kanalar og strøymetenester via Mi Side. Les meir under.
Bytt kanalar/strøymetenester via Mi Side:
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Ynskjer du å skilje favorittkanalane dine frå dei andre? Les meir under.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Sjå video under for korleis ein aktiverer Netflix frå valmenyen.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Usikker på kvar opptaka dine vert lagra? Les meir om opptak under.
Alle kundar kan lagra opptil 500 timar med opptak i sky-tenesta til Telia. Dette betyr at ikkje opptaka lenger vert lagra lokalt på TV-dekodaren, men i Telia si skyløysing, noko som gjev deg tilgang til opptaka dine på alle einingane du er innlogga.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Les meir under for spørsmål knytt til vekesarkivet.
Vekesarkivet inneheld tidlegare sendte program som dei forskjellige kanalane har gjeve tilgang til, dette kan vera alt ifrå enkeltepisodar til heile seriar. Merk at innhaldet kun er tilgjengeleg opptil 7 dagar etter det det vart sendt.
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
For spesifikasjonar knytt til Telia boks-fjernkontroll, klikk på lenka under.
Spesifikasjonar fjernkontroll - Telia boks
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
For spesifikasjonar knytt til Telia Play boks-fjernkontroll, klikk på lenka under.
Spesifikasjonar-fjernkontroll-Telia_Play_Boks
Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?

Denne hjelpeteksten blei sist oppdatert 24. oktober 2025
Var denne hjelpeartikkelen nyttig for deg?
Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.