EHF står for Elektronisk Handelsformat, og det er ei digital form for faktura som blir sendt direkte mellom bedrifter og offentlege etatar. Kort sagt, det gjer fakturahandteringa mykje enklare og meir effektiv sidan alt går automatisk mellom systema, utan behov for papir eller manuell behandling.
EHF er spesielt nyttig for bedrifter som vil sikre at fakturaene deira blir behandla raskt og korrekt. I staden for å sende fakturaer som e-post eller på papir, går EHF-fakturaer rett frå vårt system til rekneskapssystemet til mottakaren. Dette minimerer risikoen for feil og sikrar at fakturaen blir registrert og betalt til rett tid. EHF-fakturaer er òg i samsvar med både norske og europeiske standardar for elektronisk fakturering, noko som gjer det til ei trygg og påliteleg løysing for bedrifter.
For å kunne motta og sende EHF-fakturaer må bedrifta di vere registrert med eit organisasjonsnummer, og dette nummeret må vere oppført i ELMA-registeret (Elektronisk mottakaradresseregister). ELMA er eit nasjonalt register som sikrar at fakturaene blir sendt til rett bedrift.
For å opprette EHF-faktura:
Når dette er på plass, vil framtidige fakturaer automatisk bli sendt som EHF til dei rette mottakarane utan at du treng å gjere noko meir. Dette sparer deg for tid og gjer fakturahandteringa meir effektiv.
Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.