Driftsmeldingar

Oppdatering mandag kl20:35

Internettproblem etter stormen: Feilen er no retta

Me har fullført reparasjonen av den skadde fiberkabelen ved Fagnastølsvegen. Alle kundar i Raundalen og Kolvesvegen skal no ha fått internettforbindinga tilbake.

Dette var eit omfattande arbeid på ein hovudfiberkabel, og me set stor pris på tolmodet og forståinga dykkar medan feilen vart utbetra.


Oppdatering mandag kl13:31

Internettproblem etter stormen: Arbeidet er godt i gang

Me er i full gang med reparasjon av den skadde fiberkabelen ved Fagnastølsvegen, som påverkar kundar i Raundalen og Kolvesvegen. Arbeidet går framover, og me reknar med at dei fleste kundane vil få tenesta tilbake i løpet av ettermiddagen.

Me takkar for tolmodet og forståinga, og beklagar ulempa stormskaden har ført til.

oppdatering søndag kl.17:31:

Internettproblem etter stormen: Feil lokalisert – omfattande reparasjonsarbeid

Me har no lokalisert ei skade på ein større fiberkabel ved Fagnastølsvegen. Feilen påverkar om lag 30 kundar i området ut over Raundalsvegen og Kolvesvegen. Dette er eit omfattande arbeid på ein hovudkabel, og retting vil difor ta noko tid.

Me reknar med at arbeidet blir fullført måndag, og me vil oppdatere fortløpande om framdrifta.

Me har full forståing for at dette skapar utfordringar og beklagar ulempa.
For andre som framleis opplever problem med internett, ta gjerne kontakt med oss på kundesenter@vossfiber.no eller bruk kontaktskjemaet på nettsida.


oppdatering søndag kl.10:30:
Internettproblem etter stormen: Me jobbar for å løyse feila raskt

Fleire av våre kundar har opplevd problem med internett etter stormen natt til laurdag. Me har full forståing for at dette kan vera til bry, og vil gjerne hjelpe. Me oppmodar alle som opplever problem om å sende oss ein e-post til kundesenter@vossfiber.no eller nytte kontaktskjemaet på nettsida vår for å melde inn feil.

Me startar reparasjon av enkeltkundar fortløpande frå måndag morgon. For dei som bur på Urdland/Kolve, jobbar me med å undersøkje ei større feil i området då fleire har meldt om utfall. Me set pris på forståinga dykkar og vil gjera vårt beste for å løysa problema snarast mogleg.

Meld frå om driftsfeil utanfor opningstider

Dersom du opplever ei større feil på nettet vårt utanom opningstidene til kundesenteret, kan du melde frå her. Dette skjemaet er for situasjonar som:

  • Naturskadar som har påverka fibernettet, t.d. tre som har falle over linjer.
  • Større feil der fleire kundar i ditt område har mista tilgangen til nettet.
  • Akutte problem som ikkje kan vente til kundesenteret opnar.
  • Dersom kundesenteret er ope, anbefalar me at du tek direkte kontakt med oss for raskast mogleg hjelp.
  • Gjeld det eit enkelt problem internt i ditt hus, kan du melde saka via dette skjemaet.

Når du sender inn ei melding her, vil feilen bli registrert og vidareformidla til vakthavande personell for vurdering og oppfølging.

Takk for at du hjelper oss med å halde nettet stabilt! 

Historiske driftsmeldingar

Historiske driftsmeldingar

Slå opp i hjelpeguiden

TV

Manglar du kanalar? Eller treng du hjelp for å kople opp Telia Box? Sjå her!

Internett

Få hjelp med oppkobling eller sjå korleis du kan få betre hastigheit på nettverket ditt!

Faktura

AvtaleGiro, eFaktura, EHF eller E-post? Me hjelper deg!

Mi side

Få tilgang til Valgmeny, sjå tidlegare fakturaer eller sjå informasjon om ditt abonnement!

Bestillingskjema

Her kan du bestilla breiband, TV-pakker og WiFi-løysing. Ta kontakt dersom du er usikker på kva du treng.